جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويژه خبرنامه گويا - يورش به مردم تبريز و شيراز، حضور نزديک به صد هزار نفر در فاصله بين هفت تير و ميدان وليعصر تهران

سبزهای تبريز پس از طی مسير آبرسان تا چهارراه منصور، در اين چهارراه توسط نيروهای سرکوبگر مورد حمله قرار گرفتند و چندين تن بازداشت شدند.
شبکه های مختلف صداوسيما تصاوير آرشيوی و گزينشی از حضور مردم در روز قدس پخش می کند. جمعيت سبزها در راهپيمايی امروز شيراز به شدت قابل ملاحظه است و نيروهای حکومتی و هوادارانشان به شدت به جمعيت سبزها حمله ور می شوند و جمعيت وسيعی از آن ها به صورت وحشيانه ای به بعضی از هواداران موسوی حمله ور شده و آن ها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و برای متفرق کردن جمعيت از گاز اشک آور استفاده می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شبکه العربيه هم لحظاتی پيش تأييد کرد که محمد خاتمی مورد حمله ی بسيجی ها قرار گرفته است. مردم در ميدان وليعصر شعار سر داده اند : خمينی کجائی، ايران شده فلسطين.
تعداد تظاهرکنندگان که فاصله بين هفت تير و ميدان وليعصر را پوشانده اند و پيوسته بر آن افزوده می شود نزديک به صد هزار نفر برآورد می شود. شعار ديگر مردم: "روحانی واقعی؛ منتظری، صانعی" است.
يکی از شعارهای اصلی مردم در تهران که هم اکنون - ساعت دوازده و سی دقيقه ظهر در خيابان های منتهی به دانشگاه تهران شنيده می شود اين است: "نه غزه - نه لبنان - فقط جنبش سبز ایران"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016