جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه های فشار به سيدمحمد خاتمی حمله ور شدند، پارلمان نيوز

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، از ساعتی پيش رئيس جمهور هميشه محبوب کشورمان، سيد محمد خاتمی در ميان هزاران نفر از مردم حامی جنبش سبز در مسير خيابان حجاب به سمت ميدان فلسطين حاضر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی‌که حضور سيدمحمد خاتمی با استقبال بسيار گسترده مردم روبرو شده بود «گروهک فشار» به رهبری ابوالفضل شريعتمداری، «آقازاده» حسين شريعتمداری مديرمسئول روزنامه تندروی کيهان با اطلاع قبلی از مسير عبور خاتمی ناگهان به او حمله کردند، در لحظات ابتدايی آنها عمامه فرزند فاضل و باتقوای امام راحل را بر زمين انداختند و قصد ضرب و شتم رئيس دولت اصلاحات را داشتند.
با توجه به جمعيت انبود مردم، بلافاصله مردم در برابر اين گروهک تندرو ايستادند و جواب اين تعرض را به خوبی به آنها دادند.
هچنين پليس ضدشورش با حضور به موقع مانع از ادامه تحرکات غيراخلاقی و ضد انسانی اين گروهک شد.
بعد از اين حمله، خاتمی مجبور به ترک راهپمايی روز قدس شد.
نکته جالب آنکه مردم حامی جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريکا را سر می‌دادند يکصدا و با صدايی بسيار بلند شعار مرگ بر روسيه را سر می‌دادند.
گفتنی است از ساعت ۹ صبح امروز حضور نيروهای پليس در خيابان‌های منتهی به ميدان انقلاب بسيار چشمگير بود و تا اين لحظه اين نيروها توانسته‌اند مانع از اخلال عده‌ای «گروهکی» در راهپميايی امروز شوند.
چهارراه حجاب نيز از ساعت ۱۰صبح امروز در تسخير موج سبز قرار دارد اما برخی نيروهای حاضر در محل اين موج را به سمت خيابان کريمخان هدايت می‌کند و مانع از ادامه مسير آنها به سمت دانشگاه تهران می‌شود.
خبرهای رسيده از راهپمايی امروز تهران حاکی از آن است که مهدی کروبی نيز در ميان استقبال پرشور مردم و در ميان حلقه‌ای که مردم برای جلوگيری از هرگونه تعرضی به دور او زده‌اند از ميدان هفت‌تير به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016