جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات صدها هزار تن از مردم تهران بر عليه دولت کودتا، حضور مهدی کروبی در ميان مردم، گزارش ادوارنيوز

ادوارنيوز: صدها هزار تن از مردم تهران امروز با تظاهرات سراسری در خيابان های منتهی به دانشگاه تهران در حالی که نمادهای سبز رنگ حمل می کردند بعد از گذشت سه ماه از انتخابات ۲۲ خرداد اعتراض خود را به تقلب انجام شده در اين انتخابات و جنايات انجام شده پس از آن نشان دادند.

اين تظاهرات با توجه به برپايی روز قدس در آخرين جمعه ماه رمضان انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ادوار نيوز حضور غيرمنتظره هواداران جنبش سبز به شکلی بود که از ساعت ده و سی دقيقه صبح امروز ميدان هفت تير مملو از جمعيت شد و تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهای الله اکبر مرگ بر ديکتاتور فلسطين فلسطين ما هم مثل تو هستيم يا حسين ميرحسين کروبی موسوی حمايتت می کنيم به سمت ميدان ولی عصر و بلوار کشاورز حرکت کردند ميزان جمعيت شرکت کننده در اين مسير به گونه ای بود که مسير ميدان هفتم تير تا پارک لاله تهران سبز پوش شد.

تظاهرکنندگان که حضور زنان در ميان آنها به شکل چشمگيری نمايان بود با سر دادن شعارهايی در هنگام سخنرانی احمدی نژاد خواهان استعفای وی شدند جمعيت همچنين به دفعات و در واکنش به شعار مرگ بر امريکا شعار مرگ بر روسيه سر داد.

تظاهرکنندگان همچنين با سر دادن شعار شکنجه تجاوز ديگر اثر ندارد و ای مردم فلسطين کهريزک رو نديديد به جنايات انجام شده اعتراض کردند

همچنين مطابق با قرار قبلی شيخ مهدی کروبی راس ساعت ۱۱ صبح از ميدان هفتم تير و در ميان تظاهرکنندگان حضور يافت و تا خيابان فلسطين آنها را همراهی کرد.

گفتنی است نيروهای گارد ويژه در مسيرهای مختلف از جمله تقاطع بلوار کشاورز و خيابان فلسطين تلاش کردند با تشکيل صف انسانی تا از حرکت جمعيت جلوگيری کنند اما اين تلاش ناکام ماند.

درگيری ها ميان جمعيت اندک حاميان دولت کودتا و تظاهرکنندگان در چندين مورد منجر به شليک گاز اشک آور و گاز فلفل شد.

جمعيت تظاهرکننده همچنين با سر دادن شعارهای بی سابقه ای به حمايت از آيت الله منتظری و آيت الله صانعی مراجع عظام تقليد شيعيان پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016