شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش ايرنا نسبت به اظهارات اخير محمد نوری زاد: آقای نوری زاد نمک نشناسی نسبت به ولايت فقيه حدی دارد

همسر ابوالقاسم طالبی کارگردان سينما و تلويزيون در نامه ای با انتقاد از محمد نوری زاد بدليل تغيير رويکرد اين کارگردان سينما انتقاد کرده و او را نمک نشناس نسبت به ولايت فقيه خطاب کرد.

به گزارش ايرنا، به دنبال چرخش فکری و تغيير رويه سياسی "محمد نوری زاد" دوستان ديروزش با ابراز تنفر از خوش رقصی های او هرکدام به نوعی با وی مقابله می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زهرا السادات طباطبايی همسر ابوالقاسم طالبی با مشاهده هتاکی های اين کارگردان سينما به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و مقام معظم رهبری با ارسال يک نامه و بازگرداندن يک گوسفند برای وی انزجار خود را از رفتار ناشايست نوری زاد ابراز کرد.
متن اين نامه که در اختيار خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران قرار گرفت، بدين شرح است: گوسفندی برای سلامتی همسر من سه سال پيش هنگامی که در بيمارستان قلب بستری بود قربانی کردی، حال که با قلم دريده خود به ساحت سيد ما جسارت روا داشتی به تو می گويم:
اولا: همسرم و چهار فرزندم فدای رهبرم
ثانيا: گوسفندت را پس می فرستم تا به دوستان جديدت که ديروز به خاطر حمايت از رهبری از دست دادی (در وبلاگت نوشته بودی) و امروز به صف دست بوسی تو می آيند هديه کنی، مبادا بار ديگر از پذيرايی نکردنت ناراحت شوند.
محمد نوری زاد واقعا دريدگی و نمک نشناسی نسبت به ولايت فقيه، اين ميراث امام خمينی (ره) و شهدا را به غايت رساندی و همه کژی های خودت و امثال خودت تحت نام رهبری انجام دادی را پای ايشان نگاشتی.
و البته به کوری چشم همه ناکثين، مارقين ما از رهبری سيد علی عزيز جز زيبايی، راستی و درستی چيزی نمی بينيم "ما رايت الا جميلا"
واگر قرار باشد همه کسانم را در اين صراط قرآنی به قطعه شهدا در کنار برادر شهيد در کنار برادر شهيد ۱۶ ساله ام به خاک بسپارم، بازهم همين را می گويم که "ما رايت جميلا"
زهرا السادات طباطبايی همسر ابوالقاسم طالبی. ابوالقاسم طالبی کارگردانی آثاری همچون آقای رئيس جمهور، نغمه، عروس افغان و دست های خالی را برعهده داشته است.
لازم بذکر است محمد نوری زاد دروبلاگ خود در نامه ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب به معظم له توهين کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016