دوشنبه 30 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار سيدحسن خمينی با خانواده فعالان سياسی بازداشت شده، ايلنا

در اين ملاقات يادگار امام و ديگر اعضای بيت ايشان ضمن دلجويی از خانواده‌های فعالان سياسی برای رفع مشکلات آنها در اسرع وقت ابراز اميدواری کردند.


ايلنا: نوه بنيانگذار انقلاب در روز عيد‌فطر با خانواده فعالان سياسی ديدار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزار ايلنا، شامگاه روز گذشته حجة الاسلام سيد حسن خمينی يادگار بزرگوار امام راحل (ره) به همراه خانواده و تعدادی از اعضای دفتر امام با حضور در منزل محسن ميردامادی دبيرکل حزب مشارکت ايران اسلامی، با خانواده وی و ديگر زندانيان سياسی ديدار و گفتگو کردند. در اين ديدار خانواده‌های ميردامادی، سيد مصطفی تاج زاده، بهزاد نبوی، تاجرنيا، فيض‌الله عرب سرخی و سيد شهاب الدين طباطبايی در ارتباط با وضعيت همسران خود توضيحاتی دادند و ضمن تشکر از حضور حجة الاسلام سيد حسن خمينی از شرايط به وجود آمده و بويژه بلاتکليفی آنها و عدم پاسخگويی مراجع قضائيه عليرغم تآکيدات‌ آنهابر التزام به قانون، از روند جديد دستگيری‌ها که نسل جوان اصلاح طلبان از جمله فرزند محسن ميردامادی و ديگر فرزندان اعضای جبهه مشارکت را نشانه رفته است، ابراز نگرانی شديد کردند.
در اين ملاقات يادگار امام و ديگر اعضای بيت ايشان ضمن دلجويی از خانواده‌های زندانيان سياسی برای رفع مشکلات در اسرع وقت ابراز اميدواری کردند.
لازم به ذکر است روز گذشته تعدادی از چهره‌های سياسی و فعالان جامعه مدنی با حضور در جمع خانواده بازداشت شدگان سياسی عيد فطر را حضورا به ايشان تبريک گفته همبستگی خود را با آنان اعلام کردند. خانواده های زندانيان سياسی همچنين صبح ديروز با حضور در دفتر سيد‌محمد خاتمی عيد را به آنان تبريک گفتند و از توجه و پيگيری‌های آنان نسبت به وضعيت بازداشت شدگان سياسی تشکر کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016