چهارشنبه 1 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت نگران کننده محمد ملکی در زندان، گفتگوی فرنگيس حبيبی با يوسف مولايی، وکيل دکتر ملکی، راديو بين المللی فرانسه

بيش از يک ماه از بازداشت دکتر محمد ملکی، رئيس دانشگاه تهران در دولت موقت و فعال ملی مذهبی می گذرد. او که علاوه بر بيماری های ديگر دچار بيماری پروستات پيشرفته است، در اين يک ماه در سلول انفرادی بسر می برد و تنها از مراقبت های ابتدايی پزشکی زندان برخوردار است که به دادن داروهای آرامبخش محدود می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل او، دکتر يوسف مولايی، می گويد تنها يکبار همراه با همسر دکتر ملکی با موکلش ديدار داشته است ولی تا زمانی که پرونده از سوی بازپرس تکميل نشده و به دادگاه ارجاع نشده است او دسترسی به پرونده و جزئيات اتهامات نخواهدداشت. اوهمچنين ازتمديد دوماه قراربازداشت موکلش خبر می دهد می گويد دو بار تقاضای تبديل قرار بازداشت را به قرار وثيقه و يا کفالت تسليم بازپرس کرده است که تا به حال به آن پاسخی داده نشده است.

محمد ملکی ۷۶ سال دارد و به گفته همسرش از اول خرداد گذشته در خانه بستری بوده است. هنگامی که مأموران برای بازداشت او آمده اند و او را از تختخوابش به بازداشتگاه منتقل می کرده اند، او از آنان سپاسگزاری کرده است و گفته است" بدين ترتيب، در حاليکه جوانان در حال مبارزه هستند، من در رختخواب نخواهم مرد".

[گفتگو را با کليک اينجا بشنويد]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016