دوشنبه 6 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: دستگيری عوامل اصلی ترورهای اخير کردستان، ايلنا

بر اساس اسناد کشف شده از متهمان، اين تروريستها از وهابيون افراطی و مرتبط با برخی سرويس‌های بيگانه در خارج از کشور بوده‌اند. ماموريت داشتند تا با ترورهای هدف‌مند وايجاد ناامنی، ميان برادران شيعه و سنی اختلاف افکنی کنند.

ايلنا:به دنبال گسترش فعاليت‌ها و پيگيری‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات ، عوامل اصلی ترورهای اخير در کردستان که منجر به شهادت تعدادی از روحانيون برجسته اين استان شده بودند ، شناسايی و روز يکشنبه پنجم مهر ماه با همکاری ساير ارگان‌های امنيتی طی درگيری مسلحانه و عمليات غافلگير کننده موفق شدند تعدادی دستگير و دو نفر از تروريستها را به هلاکت برسانند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ،بر اساس اسناد کشف شده از متهمان ، اين تروريست‌ها از وهابيون افراطی و مرتبط با برخی سرويس‌های بيگانه در خارج از کشور بوده‌اند.ماموريت داشتند تا با ترورهای هدف مند و ايجاد ناامنی ، ميان برادران شيعه و سنی اختلاف افکنی کنند .
بر اساس همين گزارش ، از اين گروه تروريستی مقاديری سلاح جنگی و مهمات مربوطه کشف و ضبط شده است .
اطلاعات تکميلی متعاقبا به اطلاع مردم عزير ايران رسانده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016