سه شنبه 7 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامعباس توسلی: من هيچ اطلاعی در مورد نحوه اخذ مدرک دکترای آقای رحيمی ندارم، ميزان نيوز

ميزان: دکتر غلامعباس توسلی هرگونه تائيد مدرک دکترای محمدرضا رحيمی معاون اول احمدی نژاد را تکذيب نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر توسلی با اعلام اين مساله که در ميان دانشجويان سال ۷۹ کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز فردی به نام محمدرضا رحيمی پايان نامه خود را با ايشان گذرانده است افزود پايان نامه فوق مربوط به مقطع کارشناسی ارشد بوده و من در مورد ادامه تحصيل احتمالی نامبرده در مقاطع بالاتر هيچ اطلاعی ندارم.

رئيس سابق دانشکده علوم اجتماعی و عضو فرهنگستان علوم ايران با اشاره به اينکه در طول نيم قرن سابقه تدريس استاد راهنمای هزاران دانشجو در مقاطه فوق ليسانس و دکترا بوده است متذکر شده که به همين دليل برخلاف ادعای برخی سايتها به هيچ وجه هم در مورد اينکه ايشان دانشجوی خوبی بوده است اعلام نظر نکرده ام.

خبرگزاری های وابسته به اقتدارگرايان در روزهای گذشته سعی نموده بودند با سوء استفاده از اعتبار علمی دکتر غلامعباس توسلی استاد برجسته جامعه شناسی و عضو شورای مرکزی و مسوول کميته تحقيقات دفتر سياسی نهضت آزادی ايران و انتخاب تيترهای نامفهوم در مورد انتقادات نسبت به مدرک دکترای محمد رضا رحيمی معاون اول دولت احمدی نژاد فرافکنی نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016