شنبه 11 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تنظيم قوانين جديد برای فيلترينگ سايت‌های اينترنتی متخلف، ايلنا

رييس سازمان تبليغات اسلامی: در جلسه چند روز قبل دادستانی جلسه‌ای داشتيم که طی آن مقرر شد کميته تعيين مصاديق جرائم اينترنتی کارخود را آغاز کند.


ايلنا: رييس سازمان تبليغات اسلامی با اشاره به جلسه چند روز قبل اعضای کميته تعيين مصاديق فيلترينگ، از تنظيم قوانين جديد برای مسدود کردن سايت‌های اينترنتی متخلف خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام مهدی خاموشی رييس سازمان تبليغات اسلامی درخصوص فيلترينگ بی‌ضابطه برخی سايت‌های اينترنتی و وبلاگ‌ها در فضای مجازی به خبرنگار ايلنا گفت: در جلسه چند روز قبل دادستانی جلسه‌ای داشتيم که طی آن مقرر شد کميته تعيين مصاديق جرائم اينترنتی کارخود را آغاز کند و به نظر بنده اگر اين کميته کار خود را بر اساس قانون انجام دهد، اين مشکل برطرف خواهد شد.
خاموشی کار ويژه اين کميته را تعيين مصاديق جرم‌های اينترنتی دانست و افزود: کار ويژه کميته تعيين مصاديق، تعيين مصاديق جرم‌های اينترنتی است ولی تعيين زمان برای مشاهده بازخورد فعاليت اين کميته وظيفه دادستانی کل کشور است.
رييس سازمان تبليغات اسلامی مسدود کردن سايت‌های غيراخلاقی و غيرمجاز را لازم و ضروری دانست و تاکيد کرد: فضای اينترنت، فضايی است که ضرورت پالايش در آن به شدت احساس می‌شود، مسئله اخلاق، اعتقادات، حريم‌های شخصی، هتک حرمت‌های يکديگر و به طور کلی عدم احترام به حقوق ديگران، نکاتی است که ما بايد رعايت کنيم تا بهداشت اين فضا قوی‌تر شود و اين مسئله موضوعی است که تمام کشورهای جهان آن را قبول دارند.

عضو شورای فرهنگ عمومی، مسدود کردن سايت‌های غيراخلاقی و غيرمجاز را از وظايف نظام اسلامی قلمداد کرد و افزود: بر مسؤولان و دستگاه‌های فرهنگی واجب است که فضا را برای استفاده‌کنندگان اينترنت امن و سالم کند تا آن‌ها بتوانند از اين امکان حداکثر استفاده را ببرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016