شنبه 11 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت، موج سبز آزادی

بعد از اخذ آخرين بازخوانی پرونده توسط بازپرس، تيم بازجويی عبدالله رمضان‏زاده تغيير کرده است و بازجوی جديد وی، همان بازجوی محمدعلی ابطحی است.


به گزارش موج سبز آزادی، در آخرين ملاقات با دکتر رمضان‏زاده وی به خانواده خود اطلاع داده است که تا به حال در دو مرحله بازجويی شده است. در مرحله اول فشار بازجويی‏ها زياد بوده است اما در مرحله دوم که با هدف اخذ اعتراف از افراد تاثيرگذار انجام می‏شده، فشارها بسيار شديد و طاقت‏فرسا شده بوده است، به حدی که منجر به ايجاد آسيب‏های جسمی ناگواری در بسياری از بازداشت‏شدگان از جمله عبد‏الله رمضان‏زاده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از طرف ديگر اخيرا پس از طی آخرين بازخوانی پرونده توسط بازپرس، تيم بازجويی وی تغيير کرده و بازجوی جديد رمضان‏زاده، همان بازجوی آقای ابطحی است. با وجود اين‏که عبدالله رمضان‏زاده در ملاقات آخر تاکيد کرده است که تمام مواضع اصلاح‏طلبانه خود را حفظ کرده اما اين فشارهای مدوام و بيش از ۱۰۰ روز بازداشت انفرادی شرايط بسيار سختی را برای وی به وجود آورده است.

همچنين در حالی‏ که بازجوی محمدعلی ابطحی از طريق وبلاگ وی سعی در منطقی و معقول نشان دادن خود دارد، منابع آگاه به موج سبز آزادی خبر داده‏اند که فشارهای وارده به محمدعلی ابطحی تا قبل از دادگاه وی، در نوع خود يکی از غيرانسانی‏ترين فجايع رخ داده در بازداشت‏های پس از انتخابات بوده که چنين اخباری نيز نگرانی‏های بيشتری را از وضعيت عبدالله رمضان‏زاده در روزهای آينده ايجاد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016