چهارشنبه 15 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراضات دانشجوئی ادامه دارد؛ تجمع اعتراضی دانشجويان دانشگاه آزاد، اميرکبير

روز سه شنبه ۱۴ مهر بيش از ۱۵۰۰ تن از دانشجويان دانشگاه آزاد تهران مرکز در صحن دانشکده فنی اين دانشگاه دست به يک تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير، اين تجمع در اعتراض به بازداشت غيرقانونی دانشجويان و فعالان سياسی و حقوق بشر پس از اعلام نتايج انتخابات و نيز در اعتراض به حوادث غيرانسانی پس از آن برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز با وجود تهديدات گسترده دانشجويان از سوی نيروهای امنيتی برای عدم برگزاری برنامه، اين تجمع اعتراضی را برگزار کردند. هم چنين در آغاز اين برنامه اعتراضی نيز تعداد قابل توجهی از نيروهای انظتامات و حراست دانشگاه در محل تجمع حضورداشتند.

اين تجمع اعتراضی با سردادن شعارهای "مرگ بر ديکتاتور"، " يا حسين ميرحسين"، آغاز شده و در آن دانشجويان با سر دادن شعار "استعفا" خواستار استعفای دولت کودتا شدند.

دانشجويان همچنين با در دست داشتن نمادهای سبز بر ادامه جنبش به شيوه مسالمت اميز مردم تاکيد کردند و با سر دادن شعارهای ديگری در حمايت از مهدی کروبی، قدرانی خود از مقاومت بی نظير و افشاگری های شجاعانه وی اعلام نمودند.

گفتنی است دانشگاه تهران مرکز از ابتدای سال تحصيلی جديد شاهد اعتراض گسترده دانشجويی به شرايط کنونی جامعه و دانشگاه بوده است. هم چنين شايان ذکر است که دکتر فياض زاهد استاد تاريخ اين دانشگاه نيز از ۲۵ شهريورماه در بازداشت به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016