سه شنبه 21 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش خبرگزاری فارس از تجمع اعتراضی دانشجويان دانشگاه آزاد تهران

جشن تولد خاتمی در آستانه شهادت امام صادق(ع) و هجوم به ايستگاه‌های صلواتی
خبرگزاری فارس: تعدادی از حاميان موسوی که قصد داشتند در آستانه شهادت امام صادق(ع) جشن تولدی را برای محمد خاتمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار کنند، با اعتراض به دانشجويانی که در محوطه اين دانشگاه ايستگاه‌های صلواتی برپا کرده بودند، موجب درگيری در اين واحد دانشگاه آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، در حالی امروز سه‌شنبه تعدادی از دانشجويان دانشکده فنی دانشگاه آزاد واحد تهران‌ مرکزی به مناسبت شهادت امام ششم شيعيان ايستگاه صلواتی برپا کرده بودند، تعدادی از حاميان مير حسين موسوی کانديدای شکست خورده در انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری قصد برگزاری جشن تولد سيد محمد خاتمی را در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) داشتند.
بنابراين گزارش، حاميان موسوی در مقابل ايستگاه صلواتی تجمع کرده و شعارهايی را بر ضد دولت سر دادند.
دانشجويان برگزار کننده ايستگاه صلواتی نيز در مقابل شعارهای مانند «مرگ بر منافق» و «مرگ بر ضد ولايت‌فقيه» سر دادند.
در اين بين درگيری‌هايی ميان دانشجويان برپا کننده ايستگاه‌های صلواتی و عناصر حامی موسوی رخ داد و پس از دقايقی اين دانشجويان بوسيله حراست به بيرون از دانشگاه هدايت شدند.
اين درحالی است که يکی از دانشجويان اين دانشگاه در گفتگو با فارس اعلام کرد بيرون رانده شدن تجمع‌کنندگان حامی موسوی به بيرون از دانشگاه تا حدی مشکوک به نظر می‌رسد چرا که احتمال دارد اين اقدام در راستای کشانده شدن تجمع سبزها به بيرون از دانشگاه که موجبات ناامنی شهروندان را فراهم می‌کند، انجام گرفته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016