شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زريبافان، رئيس بنياد شهيد: خانواده ندا آقاسلطان تحت پوشش بنياد شهيد قرار می‌گيرد، قتل ندا دسيسه مخالفان و دشمنان بود، ايلنا

آنگونه که تصاوير نشان می‌دهد او بر اثر دسيسه مخالفان و دشمنان به قتل رسيده.
بايد وزارت اطلاعات و ارگان‌هايی که توانايی کشف حقيقت را دارند به ما اعلام کنند که واقعيت چه بوده است.
بعد از گزارش بايد خسارت وارده جبران شود.


رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: در صورتی که ندا آقاسلطان بر اثر دسيسه دشمنان کشته شده باشد،و دستگاه‌های ذی‌ربط امنيتی تاييد کنند تحت پوشش بنياد شهيد قرار می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


‏مسعود زريبافان، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در حاشيه سومين مجلس مشورتی ايثارگران در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در مورد اينکه آيا اين امکان وجود دارد که ندا آقاسلطان شهيده اعلام شودگفت: آنگونه که تصاوير نشان می‌دهد ندا آقاسلطان بر اثر دسيسه مخالفان و دشمنان به قتل رسيده است اما از آنجايی که بنياد شهيد، سيستم کشف حقيقت ندارد، بايد دستگاه‌های مربوطه، يعنی وزارت اطلاعات و ارگان‌هايی که توانايی کشف حقيقت را دارند به ما اعلام کنند که واقعيت چه بوده است.
او ادامه داد: اما در هر صورت اگر اثبات شود که قتل او بر اثر دسيسه دشمنان بوده است، خانواده ندا آقاسلطان بايد به نوعی تحت پوشش بنياد شهيد قرار بگيرد تا خسارت وارده جبران شود.
به گزارش ايلنا در حدود سه هفته پيش محمدجواد لاريجانی در جمع دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف در پاسخ دانشجويی که از امکان شهيده اعلام شدن ندا آقا سلطان به دليل اينکه رئيس‌جمهوری اظهار کرده که او توسط منافقين به قتل رسيده ‏ سوال کرده بود که لاريجانی در پاسخ گفته بود من بنياد شهيد نيستم که اين موضوع را تشخيص دهم اما اين موضوع همه را متاثر کرد و بايد پيگيری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016