یکشنبه 26 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گردهمايی هفتگی مادران عزادار در پارک لاله برگزار شد، تغيير برای برابری

حدود ۱۵۰ نفر از مادران برای يادآوری خواسته های شان که آزادی زندانيان عقيدتی و مجازات آمران و آمران کشتار فرزندان شان است مطابق هر هفته از ساعت ۵ تا ۶ بعدازظهرروز شنبه ۲۵ مهرماه ۸۸ در کنار آب نمای پارک لاله تجمع و سپس با در دست داشتن شمع هايی به ياد عزيزان شان دور آب نما راهپيمايی کردند و با يک دقيقه سکوت و سر دادن سه بار اله اکبر برنامه پايان يافت. برای حمايت از مادران داغدار و عزاداراين هفته تعدادی از هنرمندان تئاتر و سينما، نويسندگان و تعدادی از فعالان جنبش زنان نيز حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است اين هفته تعدادی عکاس و فيلمبرادربا دوربين های حرفه ای از فاصله دور از مادران عکس و فيلم تهيه می کردند و نيروی انتظامی نيز هيچ ممانعتی به عمل نياورد در صورتی که هفته گذشته دو نفر از آقايان که با خانواده به پارک آمده بودند و با موبايل شان از مادران عکس می گرفتند بازداشت شدند که با وساطت و پيگيری مادران آزاد شدند .

در پايان به اطلاع می رساند خبر سايت سلام از تجمع مادران کذب محض است . مادران برای فراموش نشدن خون پاک فرزندان شان هر هفته به پارک می روند و نيروی انتظامی برای متفرق کردن مادران، نه تنها از گاز اشک آور استفاده نکرده بلکه با اين حرکت مدنی و مسالمت آميز بخصوص در هفته های اخير همکاری داشته و با مادران با احترام برخورد نموده است به طوری که برنامه به طور کامل به مدت يکساعت اجرا شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016