سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی در ديدار با خانواده دلدم، دانشجوی بازداشت شده: هشدار می دهم تا دير نشده به راه راست باز گردند، تغيير

خانواده صالح دلدم، از دانشجويان بازداشت شده پس از انتخابات با مهدی کروبی ديدار کردند.

به گزارش تغيير، مهدی کروبی در ابتدای اين ديدار ابراز اميدواری کرد که به زودی اين دانشجوی فعال در ستادش آزاد شود. او در ادامه گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عاقبت تيره ای را برای بانيان، عامران و عاملان اتفاقات اخير که موجب ظلم به مردم شده اند، می بينم. مطمئنا تضيع حقوق مردم موجب عذاب دردناکی در اين دنيا و آن دنيا برای آنان می شود. برای چندين بار به تضييع کنندگان حقوق مردم هشدار می دهم که تا دير نشده به راه راست باز گردند.

در ادامه اين جلسه، اسکندر دلدم، پدر صالح دلدم از بلاتکليفی ۴ ماهه پسرش گلايه کرد و از فشارهای نامتعارف بر او برای اعتراف گيری سخن گفت و خبر داد که پس از سه ماه و نيم به ما اجازه ملاقات داده اند. او افزود: مگر پيش از انتخابات بر مشارکت حداکثری پای نفشرده بودند، پس چرا بايد با پسرم که در اين مسير در ستاد شخصيتی که هم روحانی است و هم ياور امام خمينی بوده است، اينگونه رفتار شد؟! او حال روحی پسر ۲۲ ساله اش را بسيار بد توصيف کرد و اينگونه رفتارها با او را لايق نظامی با نام اسلام ندانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016