پنجشنبه 30 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض هزاران دانشجوی شريف به صدور احکام انضباطی برای دانشجويان اين دانشگاه، اميرکبير

بيش از ۲۵۰۰ تن از دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف با امضای نامه ای سرگشاده خواستار لغو احکام محروميت از تحصيل دانشجويان اين دانشگاه شدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير از آغاز سال تحصيلی جديد و در يک ماه گذشته ۶ دانشجوی دانشگاه شريف با احکام کميته انضباطی از تحصيل محروم شده اند. اتهام اين دانشجويان شرکت در تجمع هفتم مهر ماه دانشگاه شريف در اعتراض به حضور کامران دانشجو، وزير علوم، است. بنابر حکم کميته انضباطی، اين دانشجويان ضمن آن که برای يک نيم سال از تحصيل محروم شده اند، در اين مدت حق ورود به دانشگاه را ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی اين احکام محروميت از تحصيل، بيش از ۲۵۰۰ نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف با امضای نامه ای سرگشاده خطاب به رياست اين دانشگاه، دکتر سهراب پور، خواستار صدور حکم تبرئه برای دانشجويان محروم از تحصيل شده اند.

امضا کنندگان نامه احکام صادره از سوی کميته انضباطی بدوی برای دانشجويان را محکوم کرده و خواستار صدور حکم تبرئه برای اين دانشجويان شده اند.

۴۰ گروه دانشجويی (اعم از شوراهای صنفی، انجمن های علمی، گروه های فرهنگی و هنری، گروه های فوق برنامه) دانشگاه صنعتی شريف نيز در خواست مشابهی را دکتر سهراب پور مطرح کرده اند. اين حرکت و هم نظری اين تعداد دانشجويان دانشگاه شريف و اعتراض های آنان تاکنون در اين دانشگاه سابقه نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016