جمعه 8 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد قوچانی آزاد شد (همراه با عکس)، تغيير

محمد قوچانی سردبير روزنامه توقيف شده اعتماد ملی بامداد امروز جمعه ۸/۸/۸۸ با قرار وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی آزاد شد .

به گزارش تغيير محمد قوچانی در ساعت ۲ بامداد ۳۰ خرداد ماه در منزل خود از سوی مامورين امنيتی بازداشت شد و پس از ۱۳۱ روز تحمل زندان آزاد شد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش حاکی است که پيش از اين چند بار وعده آزادی قوچانی داده شده بود و پس از دو ماه اول بازداشت نيز وثيقه او توديع شد . اما سعيد مرتضوی دادستان پيشين تهران مانع از آزادی قوچانی شده و با اينکه بيش از يک ماه بود که قوچانی بازجويی نداشت با بهانه اينکه هنوز مراحل بازجويی از او به اتمام نرسيده است با وجود ابلاغ برگه آزادی او را به زندان اوين , مانع آزادی او شد .

بدين ترتيب دوران بازداشت اين نويسنده و روزنامه نگار سرشناس افزايش يافت تا اينکه هفته گذشته آقای جعفری دولت آبادی دادستان تهران از احتمال آ‍زادی قوچانی خبر می دهد.

خانواده قوچانی براساس وعده دادستان و بازپرس پرونده روز پنجشنبه ۷/۸/۸۸ از اوايل صبح تا شب مقابل زندان اوين در انتظار آزادی او می مانند اما قوچانی آزاد نمی شود و از سوی يکی از ماموران زندان به آنها اعلام می شود که نامه ای درباره آزادی قوچانی به زندان ابلاغ نشده است . به همين دليل خانواده نااميد از آزادی اين روزنامه نگار ايرانی به منزل بازمی گردند . تا اينکه ساعت يک نيمه شب محمد قوچانی با خانواده خود تماس می گيرد و خبر از آزادی خود می دهد و سپس ماموران زندان او را درنزديک ترين آژانس رها می کنند و او خود را با آژانس به منزل می رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016