جمعه 8 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح نوروز در باره خبر سايت خبرآنلاين: جبهه مشارکت بيانيه ای در خصوص مسائل هسته ای صادر نکرده است

نوروز: رسانه های ستاد خبری کودتاچيان که از هيچ مستمسکی برای حمله و دروغ پردازی عليه جبهه مشارکت ايران اسلامی نمی گذرند، در آخرين شيطنت تبليغاتی خود خبری را مبنی بر صدور بيانيه ای از سوی جبهه مشارکت در خصوص پرونده هسته ای بر روی خروجی های خود قرار داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه اطلاع رسانی نوروز، سايت «خبر آنلاين» وابسته به روزنامه خبر تحت مديريت حسين انتظامی، محمدهادی پروين، عليرضا معزی و محمد مهاجری در خبری با عنوان: «بيانيه حزب مشارکت: دولت نهم کشور را از انرژی هسته‌ای محروم کرد» مدعی شده است که جبهه مشارکت در بيانيه ای سعی کرده است به نقد برنامه هسته ای دولت بپردازد.

لازم به ذکر است جبهه مشارکت ايران اسلامی در بيانيه ای تفصيلی به اتهامات مطرح شده در کيفرخواست دادستان معزول تهران درخصوص اين حزب پاسخ گفته است که تا به امروز سه بخش از اين بيانيه تفصيلی منتشر شده که يک بخش آن مربوط به اتهامات وارده از سوی دادستان معزول تهران به مواضع جبهه مشارکت در خصوص پرونده هسته ای اختصاص داشت که جبهه مشارکت در قسمت سوم بيانيه تفصيلی به اين موارد تنها پاسخ گفته است و هيچ بيانيه ای در خصوص پرونده هسته ای از سوی جبهه مشارکت صادر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016