سه شنبه 12 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروش ثابت، فعال چپ دانشجويی، به ۲ سال حبس تعزيری محکوم شد، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - سروش ثابت، از فعالان دانشجويی طيف چپ طی حکمی از سوی شعبه‌ی ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به ۲ سال حبس تعزيری محکوم شد. حکم مزبور، امروز ۱۱ آبان‌ماه به وکيل وی، مهناز پراکند ابلاغ شد. گفتنی است اتهام اين فعال دانشجويی، اجتماع و تبانی به قصد برهم‌زدن امنيت ملی اعلام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سروش ثابت از فعالان دانشجويی طيف چپ می‌باشد که در سال ۸۶ دستگير و پس از ۴۳ روز با قرار وثيقه ۸۰ ميليون تومانی آزاد شده بود.

لازم به ذکر است اين دانشجوی دانشگاه صنعتی شريف، در کنکور کارشناسی ارشد امسال حائز رتبه‌ی نخست در دو گرايش شده بود که در اعلام نهايی نتايج با مردوديت مواجه گشت و ستاره‌دار شد. از سوابق اين فعال دانشجويی، می‌توان به عضويت در هيئت تحريريه نشريه دانشجويی «آرمان نو» اشاره نمود. همچنين اين دانشجوی ستاره‌دار در سال ۸۴ سخنگو و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شريف بوده است.

علاوه بر اين،‌ از جمله سوابق و افتخارات علمی اين فعال دانشجويی کسب مدال برنز المپياد کامپيوتر کشور در سال ۸۱ می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016