چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راهروهای دانشکده علوم اجتماعی سبز شد

روز سه شنبه 12 آبان از ساعت 12 صد ها تن از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در صحن و راهروهای این دانشکده دست به تجمع زدند.

بنا به گزارشات رسیده از ساعت 12 امروز صد ها تن از دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد ها و عکس شهدای جنبش مردمی ایران همچنین با بستن مچبند های سبز با خواندن سرود یار دبستانی در حیاط دانشکده تجمع خود را آغاز کردند. سپس در حالی شعار الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور را سر می دادند راهرو های این دانشکده را به رنگ سبز در اوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه دانشجویان با کوبیدن پا های خود در راهرو های این دانشکده شعار "دیکتاتور دیکتاتور این آخرین پیام است جنبش سبز ایران آماده قیام است" و دانشجوی زندانی آزاد باید گردد را سر دادند. این دانشجویان همچنین به وسیله رنگ تمام زمین راهروهای دانشکده را سبز کردند.

درادامه دانشجویان با شعار استاد با غیرت حمایت حمایت به سمت اتاقق اساتید رفتند و در ان جا شعار دانشجوی زندانی آزاد باید گردد. زندانی سیاسی آزاد باید گردد و شعار دانشجوی تعلیقی نمی خواییم نمی خواییم سر دادند. حراست با همکاری عناصر بسیج سعی داشتند با اقدامات خود از قبیل فیلم برداری و عکس برداری از دانشجویان معترض، تنش ایجاد کنند که دانشجوبان با خویشتنداری آن ها را ناکام گذاردند. در انتها دانشجویان با اعلام این که روز 13 آبان همراه با دیگر اقشار مردم در تظاهرات شرکت خواهند کرد به تجمع خود پایان دادند. اما رنگ سبز کماکان سراسر دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات علامه طباطبایی را فراگرفته بود.

این تجمع در حالی برگزار شد که از چند روز پیش حراست دانشکده با احضار و تهدید دانشجویان فعال قصد داشت که از تجمع در این روز جلوگیری کنند. پیش از این نیز چند تن از دانشجویان دانشکده به خاطر شرکت در اعتراضات پس از کودتای 25 خرداد بازداشت شده بودند و عده ای نیز با احکام محرومیت از تحصیل مواجه شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016