چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری و دستگيری عده‌ای از راهپيمايان در نقاطع ميدان فردوسی و خيابان‌های اطراف، موج سبز آزادی

لحظاتی پيش عده‌ای از راهپيمايان که در ميدان فردوسی به صفوف راهپيمايی پيوسته بودند بازداشت شدند. ميدان فردوسی از ساعتی پيش بسته شده است و سرکوبگران از گاز اشک‌اور و باتوم برای متفرق کردن جمعيت استفاده می‌کنند.

همچين بر اساس گزارش‌های شاهدان عينی، درگيری‌ها در ميدان هفت تير ادامه دارد و نيروهای ضد شورش از تير هوايی برای متفرق کردن جمعيت استفاده کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عده‌ای از راهپيمايان که به خيابان‌های فرعی در ميدان هفت تير پناه برده‌ بودند به شدت مورد ضرب و شتم چماقداران قرار گرفتند و عده‌ای نيز به ون‌های مخصوص هدايت شدند. شاهدان عينی توصيه‌ کرده‌اند که راهپيمايان از ورود به خيابان‌های فرعی خودداری کنند. همچنين بر اساس آخرين گزارشات واصله به موج سبز آزادی، مسير منتهی به سفارت سابق آمريکا و همچنين خيابان‌های منتهی به سفارت روسيه توسط نيروهای کودتاگر بسته شده است. گفتنی است که دانشجويان دانشگاه شريف نيز که از سمت دانشگاه خود به سمت محل راهپيمايی حرکت کرده بودند به جمع راهپيمايان پيوستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016