چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در سالروز ۱۳ آبان؛ ديکتاتوری و استبداد نيروهای يگان ويژه سپاه و لباس شخصی عليه ملت ايران، تغيير

هزاران نفر از مردم ايران که برای برگزاری راهپيمايی در ميدان هفت تير دور هم جمع شده بودند و می خواستند به سمت سفارت سابق آمريکا حرکت کنند توسط نيروهای لباس شخصی و يگان ويژه سپاه بصورت وحشيانه سرکوب شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش حاکی است نيروهای لباس شخصی و همچنين نيروهای يگان ويژه با باطوم و گاز اشک آور و گاز فلفل و تيرهوايی به جان ملت بی دفاع ايران افتادند . به گزارش شاهدان عينی نيروهای سپاه بصورت پياده و سوار بر موتور ، سر و صورت مردمی که فقط برای برگزاری راهپيمايی عليه استبداد داخلی و خارجی دور هم جمع شده بودند را هدف قرار داده بودند.

همچنين در نقاط ديگری همچون ، خيابان مطهری ، شهيد بهشتی ، کريم خان زند ، مفتح ، ميدان آزادی ، تقاطع طالقانی و فلسطين ، نجات الهی ، قائم مقام فراهانی مردم سبز ايران در حال شعار دادن عليه استبداد و ديکتاتوری هستند .

همچنين اگرچه رسانه های دولتی تمام تلاش خود را برای کوچک جلوه دادن عظمت ملت سبز ايران به کار می گيرند اما شاهدان عينی عظمت حضور گسترده حاميان سبز دموکراسی عليه نيروهای مستبد چماق دار و ديکاتوری را درک کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016