چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: اغتشاشگران با استفاده از باتوم نيروهای پليس به شکستن شيشه های اتوبوس ها و ضرب و شتم پليس پرداختند!

جمعی از فتنه گران سبز پوش در ميدان هفت تير قصد اغتشاش و برهم زدن مراسم بزرگداشت ۱۳آبان را داشتند که با تيزهوشی راهپيمايان و نيروی انتظامی فتنه آنها ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا از راهپيمايی ۱۳ آبان در ميدان هفت تير، بعد از برخورد نيروی انتظامی با جمعيت ۲۰۰ نفری اغتشاشگران در هفت تير، آنها شروع به پرخاشگری عليه نيروی انتظامی کردند و قصد داشتند نيروهای انتظامی را تحريک کنند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حال حاضر فتنه گران که در پل های عابر پياده و خيابان های اطراف از جمله "نجات اللهی" و کوچه ها ی اطراف هفت تير پراکنده شده اند، با دادن شعارهايی مانند "کروبی زنده باد موسوی پاينده باد" به ادامه حرکت های خودمی پرداختند.
راهپيمايان نيز در مقابل از جمع معدود شعارهايی مانند "مرگ بر اسراييل"، "مرگ بر امريکا" و"مرگ بر انگليس" سردادند و با در دست داشتن عکس هايی از رهبر معظم انقلاب به حرکت خود به سمت لانه جاسوسی ادامه دادند .
درپی تلاش برخی اغتشاشگران برای ورود به جمع راهپيمايان ، پليس آنها را از جمعيت راهپيمايان جدا کرد و اغتشاشگران در ابتدای خيابان نجات الهی تجمع کردند و به سردادن شعار هايی از جمله "مرگ بر روسيه" پرداختند.
گفتنی است جمعيت تمامی اغتشاشگران در خيابان های اطراف هفت تير به ۱۰۰۰ نفر هم نمی رسد .
از سوی ديگر دو نفر از افراد پليس مستقر در ميدان هفت تير به وسيله اغتشاشگران مورد ضرب وشتم قرار گرفتند و به بيمارستان منتقل شدند.
برخی از اغتشاشگران هم در حال آتش زدن سطل های زباله در خيابان قائم مقام فراهانی هستند.
اين افراد با استفاده از باتوم نيروهای پليس که به دست آورده اند اقدام به شکستن شيشه های اتوبوس ها کرده و افراد پليس را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
بيشتر اين افراد دختران و پسران جوانی هستند که از مچ بند و سربندهای سبز استفاده کرده و صورت خود را با هدف جلوگيری از شناسايی شدن با ماسک و يا پارچه های سبز پوشانده اند.
اين افراد هم اکنون در پياده رو های خيابان قائم مقام فراهانی منتهی به هفت تير تجمع کرده و پليس يگان ويژه در حال متفرق کردن آنها می باشد.
پليس نيز در حال استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن اين افراد هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016