یکشنبه 17 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام ويدئويی مهدی کروبی در مورد اتفاقات ۱۳ آبان و رفتار دوگانه دولت در قبال آمريکا، تغيير

مهدی کروبی طی پيام ويدئويی ضمن شرح حوادث و اتفاقات سالروز ۱۳ آبان ، از رفتار دوگانه دولت در قبال آمريکا انتقاد کرد .

به گزارش تغيير ، مهدی کروبی که برای همراهی ملت ايران قصد شرکت در مراسم ۱۳آبان را داشت با توهين فيزيکی به خود و همراهانش مواجه شد . ايشان در اين پيام ماوقع اتفاقات ۱۳آبان را شرح داد . او از برخورد تند و زننده با مردمی که برای شرکت در مراسم ۱۳آبان آمده بودند بشدت انتقاد کرد . وی همچنين ضمن اشاره تاريخی به تسخير سفارت آمريکا در مورد عدم اطمينان مردم نسبت به رفتار دوگانه و فريبانه دولتمردان در قبال سياست دوگانه با آمريکا هشدار داد . مهدی کروبی اضافه کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جای سوال دارد که سياست دولت مردان فعلی با يک هيئت ۵۰ نفره آمريکايی ديدار می کنند اما با اين حال در داخل کشور شعارهای ضدآمريکايی سر می دهند . وی افزود اگر در دولت های قبلی حتی يک دهم اين روابط هم با آمريکا وجود داشت و صحبت کوچکی هم انجام می شد ، کفن پوشان در شهرهای مختلف قيام می کردند و حالا چه شده است که اين همه روابط نزديک شده است و حتی اينها پيام می فرستند و آنها جواب نمی دهند ، هيچ کس لب به اعتراض نمی گشايد .

[ویدئو را ببینید]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016