چهارشنبه 20 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه کومه له: اعدام احسان فتاحيان را محکوم می کنيم

در روزهای گذشته تلاشهای ضد انسانی دادگاه عمومی کامياران برای تحميل سزای حکم اعدام بر زندانی سياسی کرد احسان فتاحيان و تلاش برای اجرای حکم ادامه داشته است. علی رغم تلاش خانواده احسان فتاحيان و مدافعان حقوق بشر و نهادهای بين المللی دفاع از حقوق بشر، متاسفانه نامبرده در صبحگاه امروز چهارشنبه در زندان سنندج به دارآويخته شد و قلب احسان از تپش بازماند. در چند روز گذشته تلاشهای خانواده زندانيان سياسی و حتی اعتصاب زندانيان سياسی کرد در برخی از زندانها و از جمله زندان سنندج عليه حکم اعدام احسان به شيوه ی وسيعی ادامه داشت به طوريکه نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی و مسئولان زندان سنندج در واکنش به اين امر فضايی امنيتی و نظامی را بر شهر سنندج تحميل نموده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کومه له به خانواده احسان فتاحيان تسليت گفته و همزمان اعدام احسان فتاحيان را به مثابه عملی ضد انسانی و جنايتکارانه محکوم مينمايد و رژيم با اين کار لکه ی سياه ديگری را به کارنامه جنايات خود در کردستان اضافه نمود. مسئولين جمهوری اسلامی سالهاست که با گرفتن جان فرزندان مردم و مبارزان سياسی جنبش کردستان، ميخواهد نداهای مخالف خود را پاک نموده و آرامش قبرستانی را به جامعه تحميل نمايند. بدون شک اين سياست غير انسانی نتيجه ای جز شکست برای رژيمشان نداشته و از اين به بعد هم نخواهد داشت. لازم است که نهادهای دفاع از حقوق بشر بر وسعت هرچه بيشتر کمپين خود برای افشاگری نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی در سطح جهانی بيافزايند.

حزب کومه له کردستان ايران
۲۰ – ۸ – ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016