جمعه 22 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشگر فيروزآبادی: چرا موشک‌های دفاعی اس ـ ۳۰۰ از روسيه مجوز ارسال دريافت نمی‌کند؟ ايسنا

يک عضو شورای عالی امنيت ملی کشور درباره تعاملات تسليحاتی ايران و روسيه گفت: ما از دوستان روس در همسايه شمالی گله داريم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سرلشکر بسيجی سيدحسن فيروزآبادی با بيان اين‌که " آيا استراتژيست‌های روسيه اهميت ژئوپولتيک ايران را در امنيت روسيه در نظر نمی گيرند؟" ادامه داد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چرا بايد موشک‌های دفاعی ‌٣٠٠ S که با تفاهم دو دولت برای اقدامات دفاع از ايران مورد توافق قرار گرفته است، مجوز ارسال دريافت نمی‌کند و بيش از ‌٦ ماه است از وقت تحويل آن‌ها از طرف روس تخطی شده است. اميدواريم اين يادآوری دوستان روسی را به تسريع در تحويل مورد قرار داد تشويق کند.

وی در بخش ديگر سخنان خود گفت: مقدار سوخت ‌٥ /‌٣ % معادل که تبادل خواهد شد در حدی نيست که به موجودی ايران لطمه ای وارد کند. وی به طرح مباحثی پيرامون موضوعات مطروحه انرژی هسته‌يی پرداخت و با توجه به مسائل تبادل پاياپای سوخت هسته‌يی توليد شده در ايران برای توليد سوخت ‌٢٠% اظهار کرد: ما از تبادل سوخت زيان نخواهيم کرد. بلکه با به دست آوردن معادل آن، سوخت ‌٢٠% مورد نياز راکتورها، سالانه نزديک به يک ميليون نفر از هم وطنان از امکانات درمانی ناشی از آن استفاده خواهند کرد و هم‌چنين حقانيت خود را در فعاليت هسته‌يی صلح‌آميز به کرسی نشانده‌ايم و اين موفقيت برای دانشمندان و سياستمداران ايران جای تبريک و تشکر دارد.

وی به مردم و هم‌وطنان عزيز اطمينان داد: تصميمات هسته‌يی در سطوح عالی با استحکام و دلسوزی کامل برای منافع ملی در نظر گرفته می‌شود.

رييس ستاد کل نيروهای مسلح تاکيد کرد: به شبهه‌افکنان که از روی بی‌اطلاعی يا وابستگی گاهی مطالبی عنوان می‌کنند نبايد گوش فرا داد چرا که ذخيره سوخت نيروگاهی آسيب نمی‌بيند و خللی در امر ادامه غنی سازی وارد نمی‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016