جمعه 22 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيبيه ياسر هاشمی در خصوص نحوه شرکت وی در راهپيمايی ۱۳ آبان، موج سبز آزادی

ياسر هاشمی در پاسخ به خبرهای رسانه‌های کودتاچی در مورد حضور او در خيابان در روز ۱۳ آبان، توضيحاتی منتشر کرد. متن اين توضيحات که در سايت جوان فردا منتشر شده بدين شرح است:

روزی که يکی از خبرگزاری ها خبر حضور اين جانب در راه پيمايی سيزدهم آبان را با لباس مبدل! در يکی از خيابان های تهران و هدايت تظاهرات بر روی خروجی خود قرار داد، آن را آنقدر سخيف و خنده دار يافتم که به رغم پيشنهاد برخی دوستان با خود انديشيدم ارزش پاسخ گويی ندارد، به ويژه اينکه بعدها با شاخ و برگ دادن به اين خبر در برخی جرايد و سايت های زنجيره ای همسو، درکشف لباس مبدل!; آن را به صورت ناشيانه و بچگانه به لباس محلی بلوچی همراه با تماس با تلفن ماهواره ای ثريا! تعبير کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين خبر قطعا، عامدا و عالما زاييده افکار مغرض و معاندی است که سعی دارند با فرار از واقعيت ها وبا توسل به هر ترفند ودروغی محملی برای القای شايعه وتخريب عليه شخص آيت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ايشان بيابند وبا غبار آلود کردن فضای سياسی، جامعه، علا وه بر جلوگيری ازحاکم شدن آرامش و اعتدال، اهداف انحصار طلبانه و مغرضانه سياسی خويش را که جز در فضای متشنج و ناآرام قابل حصول نيست، کسب نمايند.


اينجانب به دليل فوق; دليلی برای توضيح در مورد حضورم در مراسم روز استکبار ستيزی ۱۳ آبان نداشتم، ولی چون طی چند روز گذشته مستمسکی برای تخريب های جديد و تحليل های ناصواب در برخی رسانه های شناخته شده زنجيره ای و افراد و گروه های همسو و يا زودباور شده است، متذکر می شوم که در پی دعوت ارگان های رسمی ذی ربط برای حضور مردم درمراسم راه پيمايی ۱۳ آبان، مانند ساير اقشار مردم در اين مراسم با لباس عادی شرکت کردم و در خيابان دکتر مفتح به طرف لا نه جاسوسی حرکت کردم. مردم پس از اتمام برنامه بر می گشتند و من هم به خيابان حافظ رفتم و اتومبيل خود را برداشتم و رفتم. شايعه سازان اگر عذرخواهی نکنند; بايد در دادگاه جواب گو باشند.

آرزو می کنم که خداوند به مدعيان پاسداری از ارزش های انقلاب و امام (ره) اخلا ص در عمل، پرهيز از نفاق و صدق در گفتار عطا فرمايد; انشا»الله.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016