دوشنبه 25 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد نجف آباد در اعتراض به تفکيک جنسيتی و نصب دوربين مداربسته در محيط دانشگاه، اميرکبير

امروز ۲۸ آبان ۸۸ دانشجويان دانشگاه آزاد نجف آباد در تجمعی صنفی اعتراض خود را به اقدامات افراط گرايانه مسئولين اين دانشگاه ابراز داشتند.

دانشجويان که از کار گذاشتن دوربين های حراست در دانشکده ها و جدا سازی جنسيتی در سرويس های دانشگاه به دروازه شيراز اصفهان ناراضی بودند اعتراض خود را با شعارهايی مانند :"ننگ ما ننگ ما رئيس فرهنگ ما (اشاره به معاونت فرهنگی دانشگاه)، دانشجو می ميرد ذلت نمی پذيرد،اميری به گوش باش دانشگاه پادگان نيست(اشاره به رئيس دانشگاه دکتر اميری)، دانشگاه جدا جدا نمی شه نمی شه و ..." نشان دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تجمع که به صورت کاملاً خودجوش برگزار شد از ساعت ۱۱:۳۰ روبروی دانشکده مواد آغاز شد و دانشجويان به مرور زمان از هر دانشکده ای به تجمع می پيوستند. معترضان از دانشکده مواد به سوی دانشکده های ديگر راهپيمايی کرده و روبروی دانشکده های پزشکی و فنی مهندسی با دست زدن و شعارهای "دانشجوی باغيرت حمايت حمايت، نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم" ديگر دانشجويان را به همياری خواستند.

در نهايت در ساعت ۱۳ جمعيت صدها نفری دانشجويان در روبری دانشکده ادبيات با خواندن سرود يار دبستانی به تجمع خود پايان داده و به سر کلاس ها برگشتند.

تصميمات غير معقول مسئولين دانشگاه آزاد نجف آباد مدت هاست که دانشجويان را به تنگ آورده است. دانشجويان از راه های گوناگون بارها اعتراض خود را نشان داده اند اما مسئولين توجهی به خواسته های دانشجويان ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016