دوشنبه 25 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه بازداشت ها در دانشگاه پلی تکنيک واحد تفرش: بازداشت ۴ نفر ديگر از دانشجويان، اميرکبير

در ادامه بازداشت دانشجويان پلی تکنيک واحد تفرش، ۴ دانشجوی ديگر اين دانشگاه توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير روز ۱۱ آبان ماه ۷ تن از دانشجويان اين دانشگاه توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند و اکنون بازداشت ۳ دانشجوی ديگر محسن پريزاد، سياوش بيگ مديان و ايزد جابری پس از يک هفته تمام بی خبری به تاييد وزارت اطلاعات رسيد. همچنين مسعود مرادی از فعالين دانشجويی دانشگاه سه شنبه شب به اطلاعات تفرش احضار و ناپديد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتهام وارده به اين دانشجويان تلاش برای براندازی نظام، اخلال در امنيت ملی و ضديت با ولايت فقيه عنوان شده است. محموديان مدير امور دانشجويی دانشگاه نيز با اسرائيلی خواندن دانشجويان، آنان را تهديد به سنگين ترين سرکوب در صورت کوچکترين تحرکی کرده است.

۳ تن از دانشجويان تا هنگام صدور رای دادگاه با وثيقه های چند ده ميليونی و يا قرار کفالت آزاد شده اند. اوضاع روحی و جسمی دانشجويان آزاد شده حکايت از وضع نامناسب بازداشتگاه دارد.

دانشجويان دانشگاه پلی تکنيک واحد تفرش اعلام کرده اند که در صورت صدور هر حکم غير عادلانه ای در حمايت از دوستان خود دست به اعتصاب خواهند زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016