دوشنبه 25 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سه نماينده کردستان برای پاسخگويی وزير دادگستری در مورد اعدام احسان فتاحيان، پارلمان نيوز

پارلمان‌نيوز: سه تن از نمايندگان کرد اهل تسنن با نگارش نامه‌ای به وزير دادگستری خواهان توضيحات شفاف او درباره اجرای حکم احسان فتاحيان از فعالان سياسی کرد شدند.

به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره) مجلس «پارلمان‌نيوز»، در پی انتشار خبری مبنی بر اينکه حکم اوليه احسان فتاحيان ده سال حبس بوده که در دادگاه تجديد نظر به اعدام تغيير يافته، سه تن از نمايندگان با نگارش نامه‌ای به وزير دادگستری جويای صحت و سقم اين موضوع شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اقبال محمدی نماينده مريوان در گفتگو با خبرنگار «پارلمان‌نيوز»، با تاييد نگارش و تحويل اين نامه به وزير دادگستری گفت:«متاسفانه تاکنون وکيل و بستگان احسان فتاحيان با هيچ کدام از نمايندگان تماس نگرفته‌اند اما شايعاتی منتشر شده که ما را موظف به پيگيری کرد.»

وی ادامه داد: «در نامه‌ای که من و آقايان امين شعبانی و جلال محمودزاده به وزير دادگستری نوشتيم خواهان پاسخ شفاف و صريح آنها درباره شايعات هستيم.»

اين نماينده اهل تسنن با بيان اينکه پاسخ شفاف مسئولان قضايی به رفع شايعات کمک می‌کند، گفت:«اگر شايعه افزايش مجازات احسان از ده سال اوليه به حکم اعدام درست باشد، خلاف قانون عمل شده زيرا حکم قابل تشديد در دادگاه تجديد نظر نيست.»

محمدی تاکيد کرد:«ما خواستار پاسخگويی شفاف مسئولان قضايی در اين خصوص برای رفع ابهام از اذهان افکارعمومی هستيم.»

گفتنی است، حکم اعدام احسان فتاحيان ۲۰ آبان به اجرا درآمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016