چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامبيز نوروزی، دبير حقوقی انجمن صنفی روزنامه نگاران، به حبس و شلاق تعزيری محکوم شد، ايلنا

اتهاماتی چون تبليغ عليه نظام از طريق شرکت در راه‌پيمايی روز ۲۵ خردادماه، اجتماع و تبانی جهت اقدام عليه امنيت ملی و اخلال در نظم عمومی به نوروزی تفهيم شد.


ايلنا: وکيل کامبيز نوروزی از محکوميت موکل خود به دو سال حبس تعزيری و ۷۶ ضربه شلاق تعزيری از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب خبرداد.
سيدمحمود عليزداه طباطبايی با اعلام اين خبربه خبرنگار ايلنا گفت: اتهاماتی چون تبليغ عليه نظام از طريق شرکت در راه‌پيمايی روز ۲۵ خردادماه، اجتماع و تبانی جهت اقدام عليه امنيت ملی و اخلال در نظم عمومی به موکلم تفهيم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اين حکم سه روز پيش به وی ابلاغ شده است، ادامه داد:طبق قانون تا بيست روز پس از ابلاغ ،می‌توان به حکم صادره درمراجع تجديد نظرخواهی اعتراض کرد که در اولين فرصت به اين حکم صادره اعتراض خواهم کرد.
گفتنی است کامبيز نوروزی دبير کميته حقوقی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و فعال رسانه‌ای در تاريخ هفتم تيرماه درمقابل مسجد قبا بازداشت و حدود دوهفته در بازداشت به سر برد.
عليزداه طباطبايی که وکالت فرامز عبدالله‌نژاد را نيز برعهده دارد از تاييد حکم موکل خود درشعبه ۵۴ دادگاه تجديد نظر خبردادوگفت:موکلم به اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام و اجتماع و تبانی جهت اقدام عليه امنيت ملی از سوی دادگاه بودی به ۲۸ ماه حبس محکوم شده بود که اين حکم عيننا به تاييد شعبه ۵۴ دادگاه انقلاب رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016