چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجری: کميته ويژه مجلس پيگير موضوع مرگ پزشک بازداشتگاه کهريزک است، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم قصر شيرين در مجلس از ديدار پرويز سروری با رئيس قضايی نيرو‌های مسلح درباره مرگ پزشک بازداشتگاه کهريزک و پيگيری آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فارس، فرهاد تجری نماينده مردم قصر شيرين در حاشيه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اين کميته پيگير موضوع مرگ پزشک بازداشتگاه کهريزک است و نسبت به آن حساس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به دفن متوفی چگونه می‌توان علت مرگ وی را پيگيری کرد، گفت: برای هر مرگی که نياز به تحقيقات بعدی وجود داشته باشد قاضی صادر کننده جواز دفن پيش از صدور آن دستور می‌دهد تا بخش‌هايی از بدن را که نيازاست برای بررسی علت مرگ از بدن خارج کنند و لذا امکان بررسی آن وجود دارد.
نايب رئيس کميسيون قضايی و حقوقی مجلس گفت: مرگ‌هايی که براثر مشکلات داخلی بدن، مسموميت‌ها،‌بيماری و خودکشی صورت می‌گيرد از جمله مرگ‌های مشکوکی است که پيش از صدور جواز دفن چنين مواردی بر روی آنان اعمال می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016