چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پدر رامين پوراندرجانی: شب پيش از درگذشت پسرم با او تماس تلفنی داشتم، راديو فردا

رضا قلی پوراندرجانی، پدر رامين پوراندرجانی، پزشک ِ درگذشته بازداشتگاه کهريزک می گويد: شب پيش از فوت پسرش، با او تلفنی صحبت کرده بود.
او به خبرگزاری های خارجی گفته است: پسرش کاملا سرحال بود و هيچگونه علائمی حاکی از اينکه قصد خودکشی داشته، در او ديده نمی شد. آقای پوراندرجانی افزوده: روز بعد، فرمانده نيروی انتظامی تهران به او اطلاع می دهد که پای فرزندش درحادثه رانندگی صدمه ديده و برای جراحی او به اجازه پدرش نياز دارند، اما وقتی که آنها از تبريز به تهران رفتند، متوجه شدند که چنين موردی نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضاقلی پوراندرجانی همچنين گفته است چون خانواده بشدت سوگوار و مضطرب بودند، بدون توجه خاصی به جسد فرزندشان، او را بخاک سپردند.
درپی انتشار گزارش هايی مبنی بر شرايط مشکوک درگذشت رامين پوراندرجانی، پزشک ۲۶ ساله بازداشتگاه کهريزک، دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرده است که "نتايج بررسی ها و آزمايشات اوليه کالبدشکافی درپزشکی قانونی، نشان می دهد که فوت او بر اثر مسموميت نبوده است." اين اطلاعيه افزوده اين پرونده در دادسرای جنايی در دست رسيدگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016