دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری مطلق از وضعيت دانشجويان ليبرال در بازداشت، مجموعه فعالان حقوق بشر

با گذشت سه روز از بازداشت دانشجويان ليبرال، هنوز هيچ خبری از وضعيت آن ها وجود ندارد.
به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ايران، در پيگيری‌های پی‌درپی خانواده‌ها در دادگاه انقلاب هيچ جوابی به خانواده‌ی دانشجويان بازداشتی داده نمی‌شود و مسئولين بازپرسی ويژه امنيت دادسرای انقلاب نيز از پاسخ گويی سر باز می‌زنند. در اين مراجعه‌ها در دادگاه انقلاب تنها جوابی که به خانواده‌ها داده می‌شود، عدم ارجاع پرونده به دادسرا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است مامورينی که برای تفتيش منزل اين دانشجويان آمده بودند با حکم قضايی از شعبه ۳ بازپرسی ويژه امنيت به منزل دانشجويان را مورد تفتيش قرار دادند.
با اين حال در پيگيری خانواده‌ها در زندان اوين نيز، مسئولين زندان از نبودن نام اين افراد در ليست زندانيان خبر می‌دهند. با توجه به شرايط کنونی و جو حاکم بر جامعه و هم چنين فشارهای گوناگون بر افراد بازداشت شده، نگرانی‌های بسياری نسبت به بازداشت اين دانشجويان وجود دارد.
سورنا هاشمی، مهرداد بزرگ، عليرضا موسوی، فرزان رئوفی، احسان دولت شاهی، البرز زاهدی و سينا شکوهی، پنج شنبه هفته گذشته بازداشت شدند. اين دانشجويان از اعضای دانشجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاه های ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016