چهارشنبه 4 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رمضان‌زاده: مدافع جمهوری اسلامی هستم، اما مخالف احمدی‌نژادم و از اين موضع بر نخواهم گشت، موج سبز آزادی

خانم کريم زاده همسر سخنگوی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سلام، در مورد آخرين وضعيت همسرش گفت: «پنجشنبه هفته گذشته طبق قرار، با ايشان ملاقاتی داشتيم که حال جسمی شان خوب بود، اما نگران تعويق دادگاه بود و تاکيد داشت که تکليف دادگاه هرچه زودتر معلوم شود تا از بلاتکليفی خارج شويم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:«مطالعه پرونده رمضان زاده توسط وکيل وی به دليل سنگين بودن آن، ۲-۳ هفته بطول انجاميد و پس از اتمام آن، پس از صحبت با قاضی صلواتی قرار شده است که ۹ آذر دادگاه برگزار شود.». کريم زاده با بيان اينکه روحيه همسرش خوب است، از قول وی گفت: «ما کارخلافی نکرده ايم، ولی اصلا اميد نداشته باشيد که آزاد شويم، زيرا اگر بخواهند اين کار را انجام دهند تمام کارهايشان تاکنون بی نتيجه خواهد شد.».

همسر عبدالله رمضان زاده در پاسخ به اين سوال که وی تا چه حد از اخبار بيرون مطلع است؟ اظهار داشت: «تا حدی مطلع است، زيرا آقای ابطحی و... که به اينترنت دسترسی داشتند، وی را در جريان می گذاشتند.» کريم زاده در ادامه تصريح کرد: «همسرم می گويد که ما در انتخابات اخير وارد ميدانی شديم که از ابتدا نبايد به‌ آن ورود پيدا می کرديم، زيرا اينها می خواهند فقط خودشان در سياست باشند و اگر وضع فعلی ادامه يابد بايد همه ما از سياست کنار بکشيم و کار را به کسانی واگذاريم که برای حفظ قدرت هر کاری می کنند و حاضرند عده ای را زندانی کنند تا خود در قدرت بمانند.»

خانم کريم زاده همچنين با بيان اينکه رمضان زاده معتقد است اگر در زندان نبودند شايد کار به اينجا کشيده نمی شد و می توانستند جلوی به خشونت کشيده شدن اوضاع را بگيرند، گفت: «وی در اين دوره بازداشت در پاسخ به سوالی که چرا مردم را کنترل نمی کنيد؟ گفته است، حرف ما از اينجا خريداری ندارد و بايد بيرون باشيم تا بتوانيم با‌ مردم سخن بگوييم.»

وی در پايان خاطرنشان کرد: «رمضان زاده هميشه می گويد مدافع جمهوری اسلامی هستم، اما مخالف احمدی نژادم و از اين موضع بر نخواهم گشت.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016