جمعه 6 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی به عيادت بهزاد نبوی رفت، نوروز

مهندس ميرحسين موسوی در نخستين روز از آزادی بهزاد نبوی با حضور در بيمارستان خاتم الانبيا با وزير صنايع سنگين کابينه خود ديدار کرد.

ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد از جمله چهره های سياسی بودند که روز پنجشنبه برای عيادت بهزاد نبوی به بيمارستان خاتم الانبيا رفتند.

بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی هم‌اکنون در بيمارستان خاتم‌الانبياء تحت درمان پزشکان معالج قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالح نيکبخت، وکيل مدافع بهزاد نبوی در گفت‌وگو با ايلنا درباره آزادی موکل خود گفت: با تبديل قرار بازداشت به وثيقه موافقت شد و قانونا نبوی آزاد می‌باشد و امروز(۵شنبه) نيز گروه کثيری از مردم و دوستان وی برای عيادت از او به بيمارستان خاتم‌الانبياء آمدند.

وکيل نبوی در خصوص علت ماندن موکلش در بيمارستان خاطر نشان کرد: پزشکان معالج نبوی برای موکلم يک عمل جراحی در اوايل هفته آينده تجويز کردند و طبق نظر پزشکان وی از بيمارستان خارج نشده تا در اين مرکز درمانی تمهيدات لازم برای جراحی او صورت گيرد و به همين دليل در بيمارستان خاتم‌الانبياء مانده است و هرگونه اظهارنظر ديگر در خصوص علت ماندن وی در بيمارستان خلاف واقع است.

صالح نيکبخت درباره ميزان وثيقه نبوی نيز گفت: ميزان وثيقه برای آزادی نبوی ۸ميليارد ريال است.

چريک پير يکروز پس از کودتای انتخابات بازداشت شد. وی روز يکشنبه برای بار دوم تحت عمل جراحی قلب قرار ميگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016