یکشنبه 8 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات متصدی مقابله با نقض حقوق بشر توسط آمريکا و انگلستان، راديو بين‌المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - مجلس شورای اسلامی ايران با اختصاص بيست ميليون دلار برای حساس کردن جامعۀ بين المللی نسبت به نقض حقوق بشر توسط انگلستان و آمريکا موافقت کرد.

رسانه های دولتی ايران با اعلام اين خبر نوشتند که قرار است با اين پول از" جنبش های پيشرويی" پشتيبانی شود شود که با "اقدام های غيرقانونی حکومت های انگلستان و آمريکا مبارزه می کنند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفتۀ مجلس اسلامی ايران اين بودجه مخصوص يکجا در اختيار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت که هدفش در عين حال جلوگيری از وقوع "توطئه" عليه جمهوری اسلامی است.

در پی ناآرامی های پس از دهمين انتخابات رياست جمهوری دهها نفر در ايران توسط نيروهای نظامی و شبه نظامی و همچنين افراد لباس شخصی که معمولاً مأموران وزارت اطلاعات به شمار می روند کشته و زخمی و دست کم چهار هزار تن ديگر دستگير و زندانی شدند.

اين رويدادها بار ديگر دولت جمهوری اسلامی ايران را در صدر فهرست دولت های ناقض حقوق بشر قرار داد.

با اين حال، دولت اسلامی ايران غرب و عمدتاً انگلستان و آمريکا را مسبب اين ناآرامی ها معرفی می کند که قصدشان، به ادعای تهران، سرنگون کردن محمود احمدی نژاد با ايجاد يک باصطلاح "انقلاب مخملی" بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016