دوشنبه 9 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت های جديد غنی سازی برای مصونيت از هرگونه حمله در دل کوه ساخته می شود، ايلنا

صالحی درخصوص تصميمات بعدی هيات دولت درباه تامين سوخت رآکتور تحقيقاتی تهران گفت : هيات دولت روز چهارشنبه موضوع تامين سوخت رآکتور تهران و تصميمات مربوط به ان را دردستور کار خواهد داد .


رييس سازمان انرژی اتمی ايران گفت : ۱۰ سايتی که در مقياس نطنز قرار است طراحی شود با استافاده از پدافند غير عامل در جاهای تاسيس خواهيم کرد که درمقابل هرگونه حمله مصون باشد .
به گزارش ايلنا ، علی اکبر صالحی باحضور در بخش خبری شبکه اول سيما بااشاره به مشخصات ۱۰ سايت غنی سازی اورانيوم جديد و بابيان اينکه از تجاربی که اموختم استفاده خواهيم کرد ،اظهار داشت : اين سايت ها در جاهايی مانند دل کوه خواهد بود که با يک سرباره قابل توجهی از هرگونه حمله مصون است .
وی افزود : ۱۰ سايت جديد به اندازه نطنز است البته توليدات آن اين مقدار است چون از سانترفيوژهای جديد استفاده خواهيم کرد .به همين خاطر تعداد سانتر فيوژهای کمتر خواهد بود و سايت کوچک تر می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالحی با بيان اينکه قطعنامه شورای حکام ارزش حقوقی ندارد تصريح کرد : اين قطعنامه حاوی پيام غرب برای ما بود که من فکر می کنم کشورهای غربی دريک سردرگمی و تناقض عجيبی گرفتار شده اند که از يک سو گروهی می خواهند برون رفت ابرومندانه ای در خصوص پرونده هسته ای ايران داشته باشد و گروهی که متمايل به اين موضوع نيستند و اين بار با پزچمداری آلمان قطعنامه را صادر کردند که هيچ ارتباطی با آژانس ندارد بلکه گروه ۵+۱ با پيشنهاد آلمان و با فشارهای سياسی دسته به اين اقدام زدند .
رييس سازمان انرژی اتمی ايران تاکيد کرد :ما به عنوان يک پاسخی به اين قطعنامه که به نظر ما می خواستند مقاومت ملات ايران در خصوص حفظ فناوری هسته ای بسنجند چنين تصميمی گرفتيم و پيامی که امروز هيات دولت نسبت به اين قطعنامه فرستاد يک پيام محکمی است .
وی درخصوص تصميمات بعدی هيات دولت درباه تامين سوخت رآکتور تحقيقاتی تهران گفت : هيات دولت روز چهارشنبه موضوع تامين سوخت رآکتور تهران و تصميمات مربوط به ان را دردستور کار خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016