یکشنبه 15 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشکر ‏دفتر آيت‌الله منتظری از محسن مخملباف به خاطر تقديم جايزه "آزادی آفرينش" به آيت‏‌الله منتظری‏

‏باسمه تعالی

‏حضور محترم برادر ارجمند و هنرمند متعهد جناب آقای محسن‏ ‏مخملباف دامت توفيقاته
‏ ‏پس از عرض سلام و آرزوی سلامتی برای شما و تبريک عيد‏ ‏سعيد غدير - خدای عزوجل را شاکر و مفتخرم که از طرف‏ ‏حضرت آيت الله العظمی منتظری از شما عزيز و گرامی تشکر‏ ‏نموده و سلام ايشان را به جنابعالی ابلاغ نمايم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


‏ ‏حسن تدبير و درايت شما که فقط جنبه معنوی جايزه ارزشمند‏ ‏خود با نام "آزادی آفرينش" را به معظم له تقديم نموده ايد قابل تقدير است . اما در عين‏ ‏حال و با اين که مبلغ آن جايزه را به آسيب ديدگان حوادث اخير‏ ‏اختصاص داده ايد و آن را رسما اعلام نموده ايد، باز هم‏ ‏ياوه گويان کوتاهی نکردند و تهمت و افترا زدند که در اين اولين‏ ‏مکاتبه سزاوار نيست خاطر شريف شما را مکدر نمايم .

‏ ‏اميدوارم خداوند کريم به همه ما انصاف و مروت عطا فرمايد و‏ ‏دلهای همه انسانها و بويژه مردم کشور عزيزمان ايران را به هم‏ ‏مهربانتر فرمايد.

‏ ‏همچنين موفقيتی افزونتر از پيش را از درگاه خداوند منان برای‏ ‏شما و خانواده محترمتان و کليه هنرمندان حقيقی اين مرز و بوم‏ ‏آرزومندم .
‏ ‏ان شاء الله موفق باشيد.

‏دفتر آيت الله العظمی منتظری ‏

‏احمد منتظری ‏
‏‏۱۳۸۸/۹/۱۵‏‏


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016