جمعه 20 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک هفته بی‌خبری از فواد شمس دانشجوی دربند دانشگاه تهران، مجموعه فعالان حقوق بشر

فواد شمس دانشجوی چپگرای دانشگاه تهران، بيش از يک هفته است که با خانواده خود تماس نداشته، و نگرانی ها نسبت به وضعيت جسمی او رو به افزايش است. فواد شمس از بدو تولد دچار مشکلات تنفسی حاد بوده است که پيش از بازداشت نيز تحت نظر پزشک معالج قرار داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، فواد شمس دانشجوی چپگرای دانشگاه تهران، بيش از يک هفته است که با خانواده خود تماس نداشته، و نگرانی ها نسبت به وضعيت جسمی او رو به افزايش است. فواد شمس به طور مادرزاد دچار مشکلات تنفسی حاد بوده که پيش از بازداشت نيز تحت نظر پزشک معالج قرار داشته است.

وکيل وی، امير رئيسيان نيز نسبت به وضعيت وی اظهار نگرانی کرد و گفت با توجه به اين که موکل بنده آقای فواد شمس مدت ها از فعاليت های سياسی دور بوده و هيچ گونه فعاليتی در انتخابات اخير نيز نداشته، برای ما جای سوال است که چگونه و به چه دليل ايشان بازداشت است.

با وجود پيگيری های خانواده وی در دادسرای انقلاب و بازپرسی ويژه امنيت تا کنون پاسخ دقيقی درباره وضعيت وی ارائه نشده است. فواد شمس از زمان بازداشت تا کنون در انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين نگه داری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016