دوشنبه 23 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست مجمع روحانيون مبارز جهت برگزاری راهپيمائی، راديو بين‌المللی فرانسه

لادن فيروزبخت - مجمع روحانيون مبارز، يکی از تشکلهای مطرح سياسی مذهبی در ايران، با انتشار بيانيه ای در اعتراض به پاره کردن عکس آيت الله خمينی، خواستار صدور مجوز به منظور برگزاری يک راهپيمائی شد.

در بيانيه مجمع روحانيون مبارز آمده است: "شايسته اين بود با هر انسان مغرض يا بيماری که به چنين اقدامی دست زده است، برخورد قاطع شود و از هر گونه سوء استفاده جناحی و باندی از اين امر پرهيز گردد".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجمع روحانيون مبارز در اين اطلاعيه ضمن ادای احترام به آيت الله خمينی و يادآوری جايگاه وی در رهبری "مردمی ترين انقلاب عزت آفرين، ضد استکباری و ضد استبدادی" و "پيروزی انقلاب و تاسيس نظام جمهوری اسلامی" خواستار "برخورد قاطع" با " هر انسان مغرض يا بيماری که به چنين اقدامی دست زده است"، شد.

در بيانيه اين تشکل اصلاح طلب آمده که هر گونه "اسائه ادب و اهانت" به آيت الله خمينی، "اهانت به ملت بزرکوار ايران" است.

مجمع روحانيون مبارز در اين بيانيه، ضمن تاکيد بر "دفاع از راه و آرمانهای" آيت الله خمينی، "درخواست يک راهپيمايی با شکوه برای نشان دادن دلبستگی همگان به راه امام و تجليل از ياد و نام او را دارد ودر اين باب اقدام رسمی و مکاتبه با مسؤولان ذی ربط را به عمل می آورد و نتيجه را به استحضار ملت شريف خواهد رساند".

بيانيه مجمع روحانيون مبارز و درخواست صدور مجوز راهپيمائی در حالی عنوان می شود که روز يک شنبه، آيت الله خامنه ای در سخنرانی خود در جمع طلاب و ائمه جماعات خواستار پايان دادن به اعتراضات شد.

در روزهای گذشته، تلويزيون دولتی جمهوری اسلامی ايران، ضمن پخش تصاويری از "پاره کردن عکس" آيت الله خامنه ای، و نسبت دادن آن به دانشجويان، موجی از اعتراضها را موجب شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016