شنبه 28 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحصن دانشجويان دانشگاه هنر در اعتراض به احکام کميته انضباطی، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - بنابر گزارش‌های دريافتی، دانشجويان دانشگاه هنر تهران در اعتراض به احکام کميته انضباطی دانشگاه در روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه پس از لغو کلاس‌ها در حياط دانشگاه تحصن اعتراضی برگزار کردند. بنابر اعلام اين دانشجويان، اين تحصن تا لغو احکام کميته انضباطی ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است پس از ۱۶ آذر، ۱۹ نفر از دانشجويان اين دانشگاه، ممنوع‌الورود شدند. اين افراد شامل ۴ تن فارغ‌التحصيل، يک تن اخراج شده از دانشگاه و بقيه دانشجويان مقطع کارشناسی بوده‌اند. همچنين پس از وقايع ۱۶ آذر، حدود ۳۵ نفر از دانشجويان دانشگاه هنر به کميته انضباطی احضار شده بودند. اتهام نسبت داده شده به اين دانشجويان توهين به «ولی فقيه» عنوان شده است. مسئولان حراست دانشگاه نيز در جلساتی که با فعالان دانشجويی دانشگاه برگزار کرده‌اند خود را مصمم به صدور احکام سنگين برای اين دانشجويان و حتی اخراج آنان دانسته اند.

پس از ۱۶ آذر روز دانشجو، روند احضار، بازداشت و برخورد با دانشجويان از سوی کميته‌های انضباطی و حراست دانشگاه‌ها افزايش يافته است و دانشجويان بسياری نيز بازداشت شده‌اند. از وضعيت تعدادی از دانشجويان بازداشت‌شده خبری در دسترس نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016