دوشنبه 30 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه ادوار تحکيم وحدت به‌مناسبت درگذشت آيت‌الله منتظری، ادوارنيوز

ادوارنيوز: سازمان دانش آموختگان ايران با انتشار اطلاعيه‌ای رحلت مرجع عظيم الشان و فقيه عاليقدر حضرت آيت‌الله العظمی منتظری را به بيت آن عزيز سفر کرده و همه ی آزاديخواهان تسليت گفت.

متن کامل اين اطلاعيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون

"مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلا "

ملت ايران در سوگ فقدان راهنمايی راست‌کردار نشسته و مسلمانان جهان دغدار فقيهی نيک انديش و متقی شده‌اند.

رحلت حضرت آيت‌الله العظمی حسينعلی منتظری مبارز نستوه راه آزادی و عدالت که در طول عمر گرانقدراش همواره مورد غضب و کينه استبداد بوده و سالها حبس و حصر را در اين راه متحمل شد، ضايعه‌ای اسفناک است که قلوب آزادی‌خواهان جهان را جريحه دار ساخت.

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا يسدها شیء ».

امروز «فريضه امر به معروف و نهی از منکر» عزادار شد چرا که يکی از بزرگترين عاملان خود را از دست داده است. حيات طيبه و پربرکت آيت الله العظمی منتظری همواره در راه نصيحت اصحاب قدرت و هشدار و انذار آن‌ها گذشت تا سنگری باشد در برابر تهاجم ناقضان حقوق بشر و خاری در چشم مستبدان کوردل.
او به جرات تنها کسی است که در مسير دفاع از حقوق انسان‌ها قدرت را وانهاد تا همچون مولايش اميرالمومنين علی عليه السلام در عمل اثبات کند که قدرت نزد مردان خدا تنها ابزاری برای احقاق حقوق مظلومان و راست کردن کجی‌هاست و گرنه در پيشگاه آنان حکومت از لنگه کفشی کهنه نيز پست‌تر است.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت) که سالها افتخار بهره‌مندی از رهنمودهای ارزشمند و انتشار و پی‌گيری مواضع حق طلبانه و تاريخی آن مرجع عالی‌مقام را داشته است رحلت جانگداز فخر مرجعيت و زعيم حوزه‌های علميه حضرت آيت‌الله العظمی منتظری را به محضر ملت شريف ايران و کليه ارادتمندان آن والامقام در سراسر جهان تسليت گفته و برای بيت شريف ايشان به ويژه حضرات آقايان احمد و سعيد منتظری از درگاه خداوند متعال صبر جزيل مسالت دارد.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت)
بيست و نهم آذرماه يکهزار و سيصد و هشتاد و هشت


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016