پنجشنبه 10 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی در تهران هستند، هم‌ميهن

خبرسازی رسانه های حامی دولت مبنی خروج مير حسين موسوی و مهدی کروبی از تهران تکذيب شد. روزچهارشنبه رسانه های حامی اقتدارگرايان از جمله ايرنا مدعی شده بودند موسوی و کروبی از تهران خارج و به غرب استان مازندران رفته اند.

محمد تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی اما اين خبر سازی حاميان دولت را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرنزد مهدی کروبی گفت: پدرم «سفت و محکم» در جای خود ايستاده و در جهت اصلاح امور تلاش می کند و آقای موسوی نيز در تهران است. امروز آقای کروبی و آقای موسوی با مردم، و مردم ِ مخالف ظلم با آن‌ها هستند.

در پی راهپيمايی حکومتی طرفداران دولت در روز چهارشنبه، خبرگزاری جمهوری اسلامی از فرار «سران فتنه» به غرب مازندران خبر داد.

رسانه های طرفدار دولت از اصطلاح نسران فتنه» برای اشاره به نخست وزير محبوب امام و نيز مهدی کروبی، رييس دو دوره مجلس استفاده می کنند.

خبرگزاری دولت نوشت: اين دو فتنه گر شناخته شده هم اينک در غرب مازندران به سر می برند و گزارش ها از سردرگمی و هراس آنان حکايت می کند.

همزمان گزارش هايی هم درباره بازداشت خانگی اين دو نفر در کلارآباد مازندران منتشر شده بود.

محمد تقی کروبی با رد اين گزارش ها گفت: آنها که دستشان به خون مردم آلوده می شود در زمان لازم بايد بگريزند... دوستان دولتی ما اين آرزو را به گور خواهند برد که روزی ببينند کروبی از عرصه مقاومت و تلاش در جهت حقوق ملت جا خالی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016