چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاک‌سپاری پيکر علی حبيبی موسوی، در تدابير شديد امنيتی، هم‌ميهن

پيکر شهيد علی حبيبی موسوی، خواهرزاده ميرحسين موسوی، تحت تدابير شديد امنيتی به خاک سپرده شد. مسئولان صبح روز چهارشنبه به خانواده اين شهيد خبر داده اند که اجازه دفن او در بهشت زهرا داده شده است.

مراسم تشييع جنازه با حضور اعضای خانواده حبيبی موسوی برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران خبر داده است که ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد هم در مراسم تشييع جنازه حبيبی موسوی شرکت داشته اند.

پليس اعلام کرده است که قتل حبيبی موسوی، حادثه ای تروريستی بوده است.

مقامات رسمی کشته شدن دست کم ۸ نفر را در جريان حوادث روز عاشورای تهران تأييد کرده اند.

گفتنی است براساس گزارش شاهدان عينی، روز عاشورا حوالی ساعت ۱ تا ۲ بعدازظهر يک اتومبيل پاترول مشکی رنگ به شماره ۷۵۲م۸۷ – ايران۱۱ با چهار سرنشين لباس شخصی با سرعت هرچه تمام تر به سمت مردمی که در خيابان شادمان حضور داشتند يورش برد که ابتدا دونفر را زير گرفت و از روی يکی از آنها به طور کامل رد شد، نفر کنار راننده هم مسلح به کلت بوده و در طول حرکت ، چند گلوله به سمت مردم شليک کرد و سپس طول خيابان شادمان را به همين صورت طی کرده، دور زد به سمت خيابان آزادی برگشت. بعد از رفتن پاترول چند نفر زخمی و تيرخورده روی زمين افتاده بودند که مردم به کمک آنها رفتند.

با توجه به شواهد خواهرزاده ميرحسين موسوی هم در همين منطقه تير خورده و به شهادت رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016