چهارشنبه 16 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی پس از صعود به جام ملت ها: فوتبال ايران سياسی شده است، کار کردن در اين شرايط سخت است، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان پس از پيروزی مقابل سنگاپور و صعود به جام ملتهای آسيا گفت: در شرايط فعلی سرمربی تيم ملی ايران بودن سخت است چرا که فوتبال ايران به شدت سياسی شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی که پس از پيروزی ۳ بر ۱ عصر چهارشنبه مقابل سنگاپور در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بيان اين مطلب افزود: متاسفانه امروز فوتبال ايران گرفتار جنگ های جناحی شده و امروز جو ورزشگاه را همه ديدند و اين در حالی است که در هيچ جای دنيا فوتبال اينگونه سياسی نيست و من متاسفم که فوتبال ايران هم درگير مسائل سياسی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: ما برای مردم ايران بازی می کنيم و امروز هم برای مردم ايران جنگيدم تا هديه صعود به جام ملت ها را تقديم کنيم.

قطبی تصريح کرد: من و اصغر حاجيلو اين پيروزی را علاوه بر مردم ايران به ناصر حجازی تقديم می کنم که او هم با بيماری خودش می جنگد.

وی با بيان اينکه در چنين فضايی سرمربی تيم ملی ايران بودن و نتيجه گرفتن بسيارسخت است، تصريح کرد: به اعتقاد من سخت ترين کار در طول ۳۰ سال اخيرکار سرمربی تيم ملی ايران بوده ولی من پس از ۳۰ سال به ايران برگشته اند تا برای مردم و کشورم افتخارآفرينی کنم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در خصوص ديدار با سنگاپور تصريح کرد: تيم ملی در اين ديدار بازی خوبی را به نمايش گذاشت و ملی پوشان برای اين پيروزی جنگيدند. ما شروع خوبی داشتيم و در همان ۱۵ دقيقه ابتدايی ۲ گل زديم ولی تا حدودی تمرکزمان را از دست داديم تا سنگاپور يک بار دروازه تيم ما را باز کند ولی در نيمه دوم با رفع نقاط ضعف تيم بازی بهتری را ارائه کرديم و حتی به گل سوم رسيديم.

قطبی در خصوص تيم سنگاپور اظهار داشت: به اعتقاد من سنگاپور نسبت به گذشته پيشرفت خوبی داشته و تيمی که در تايلند اين تيم را شکست داده قطعا حريف آسانی نبوده و نيست.

وی با بيان اينکه ما بدور از هرگونه مسائل سياسی تنها تمرکزمان بر روی فوتبال است و تلاش می کنيم تا فوتبال بين المللی را ارائه دهيم تصريح کرد: من به اين تيم ايمان دارم و اعتقاد دارم می توانيم با کار و تلاش بيشتر سال آينده در جام ملت های آسيا بدرخشيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان درپايان با بيان اينکه صندلی تيم ملی صندلی باثباتی نيست و با يک يا دو شکست سير انتقادات به سوی سرمربی تيم ملی اظهار داشت: کار کردن در اين شرايط آسان نيست ولی من به واسطه علاقه ای که به ايران و مردم کشورم دارم با تمامی اين مسائل می جنگم و اعتقاد دارم تيم ملی فوتبال ايران می تواند در سايه اعتماد به جوانان و سرمايه های خود بار ديگر در جام ملت های آسيا فتبال خود را احيا کند.

خبر مرتبط:
[مقدماتی جام ملتهای آسيا: پيروزی تيم ملی برابرسنگاپور و قطعی شدن صعود، ديدار تشريفاتی با تايلند، مهر]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016