چهارشنبه 16 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام ملتهای آسيا: پيروزی تيم ملی برابرسنگاپور و قطعی شدن صعود، ديدار تشريفاتی با تايلند، مهر


صحنه گل دوم تيم ملی ايران برابر سنگاپور که توسط معدنچی به ثمر رسيد

تيم ملی فوتبال کشورمان با پيروزی برابر سنگاپور جواز حضور در مسابقات جام ملتهای آسيا در سال ۲۰۱۱ را دريافت کرد تا آخرين ديدار برابر تايلند جنبه تشريفاتی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، در اين ديدار که از ساعت ۱۵ امروز(چهارشنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بيشان سنگاپور و با قضاوت سان بائو دی از چين آغاز شد، تيم کشورمان با نتيجه ۳ بر يک حريف خود را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار ابتدا هادی عقيلی در دقيقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند و در دقيقه ۱۳ مهرزاد معدنچی گل دوم را به ثمر رساند. تيم ملی سنگاپور نيز در يکی از معدود موقعيت های خود در دقيقه ۳۲ روی يک ضربه کرنز و توسط نوح عالم شاه به گل دست پيدا کرد.

در نيمه دوم تيم کشورمان بازهم به گل رسيد و اين بار در دقيقه ۶۳ توسط غلامرضا رضايی به گل سوم دست يافت و در نهايت با پيروزی ۳ بر يک صعود خود به مرحله نهايی جام ملتهای آسيا در دوحه قطر را قطعی کرد.

تيم ملی فوتبال کشورمان در اين ديدار با ترکيب سيدمهدی رحمتی(کاپيتان)، هادی عقيلی، جلال حسينی ، پژمان نوری ، خسرو حيدری ، مهرزاد معدنچی ، ميلاد زنيدپور(غلامرضا رضايی)، آندرانيک تيموريان ، محمدرضا خلعتبری(حسين کعبی)، احسان حاجی صفی و ميلاد ميداودی(کريم انصاريفرد) به ميدان رفت.

شاگردان افشين قطبی در آخرين ديدار مرحله مقدماتی که جنبه تشريفاتی نيز دارد روز ۱۲ اسفندماه در تهران به مصاف تيم ملی تايلند خواهد رفت.


در همين زمينه سخنان افشين قطبی پس از ديدار با سنگاپور را بخوانيد:
[افشين قطبی پس از صعود به جام ملت ها: فوتبال ايران سياسی شده است، کار کردن در اين شرايط سخت است، مهر]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016