پنجشنبه 17 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم اعدام ۱۰ ايرانی در چين، واحد مرکزی خبر

ده ايرانی به جرم حمل جداگانه چهار تا هفت کيلو مواد مخدر در چين به اعدام محکوم شده اند که حکم برخی از آنان به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از منابع رسمی در سفارت جمهوری اسلامی ايران در پکن ، در حال حاضر در مجموع سی وهفت تبعه ايرانی به جرم قاچاق مواد مخدر درچين دستگير و محاکمه شده اند که برای ده نفر آنان حکم اعدام صادر شده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته همين منابع هشت تن از ايرانيان محکوم شده به اعدام در زندان پکن و دو نفر در زندان شهر گوانجو در انتظار اجرای حکم به سر می برند.

اين افراد به جرم جاسازی مواد مخدر از نوع شيشه در چمدان هايشان توسط پليس چين بازداشت شده اند.

براساس قوانين قضايی چين مجازات به همراه داشتن بيش از چهل گرم مواد مخدر اعدام است و دولت اين کشور با قاطعيت و بدون استثنا اين قانون را اجرا می کند .

براساس گزارش منابع سفارت ايران در پکن همچنين بيست و دو تبعه ايرانی ديگر که عمدتا از "فيوج " هستند به جرم جيب بری و استفاده از گذرنامه های جعلی در زندان های طولانی مدت به هشت تا هيجده سال زندان و يک نفر نيز به جرم قتل يک راننده تبعه چين هنگام سرقت به حبس ابد محکوم شده اند .

متهمان قصد داشته اند مواد مخدر را از شهر گوانگجو به پکن منتقل کنند که بوسيله پليس بازداشت شده اند.

دولت چين هفته گذشته با اعدام يک قاچاقچی تبعه انگليس نشان داد که در اجرای قوانين مجازات قاچاقچيان مواد مخدر بسيار جدی است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016