یکشنبه 27 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"انفجار مشهد ناشی از روحيات ماجراجويانه جوانی ۱۸ ساله بود، وابستگی سياسی وجود ندارد"، خبرآنلاين

سياست - سرپرست معاونت امنيتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: انفجار چهار راه استانداری ناشی از روحيات ماجراجويانه جوانی ۱۸ ساله بود.

به گزارش خبرآنلاين پايگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی به نقل از اميراله شمقدری نوشت: انفجار صورت گرفته در ساعت ۲۰:۱۰ ديشب ۲۶ دی ماه در محل چهارراه استانداری توسط ۳ جوان حدودا ۱۸ ساله و با انگيزه های ماجراجويانه برنامه ريزی شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از شناسايی کامل فرد حامل مواد انفجاری خبر داد و گفت: فرد حامل مواد انفجار که جان خود را در جريان اين اقدام خطرآفرين از دست داد، مواد مذکور را از فروشگاه‌های مواد اشتعال زا خريداری کرده بود.

سرپرست معاونت امنيتی انتظامی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: سه جوان مذکور هيچ گونه وابستگی سياسی و قصد عملياتی نداشته و محل انفجار را به صورت اتفاقی و به دليل آشنايی با منطقه انتخاب کرده بودند.

شمقدری روحيات ماجراجويانه نوجوانی و جوانی را موجب به وقوع پيوستن اين انفجار دانست و گفت: بنابر آخرين اطلاعات به دست آمده، دوستان فرد حامل مواد انفجاری در چندين مرحله وی را از انجام اين اقدام خطر آفرين، نهی کردند که به دليل روحيات خاص و بحران ها و مسايل خانوادگی فرد حامل مواد انفجار، موفق به انصراف وی نشدند.

وی با اشاره به نزديک شدن ايام پايان سال و آيين چهارشنبه سوری، نوجوانان و جوانان را از انجام اين گونه اقدامات خطر آفرين و استفاده از مواد انفجاری نهی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016