یکشنبه 27 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه پيگيری نمايندگان به رئيس قوه قضائيه: مرتضوی در دادگاه سند ارائه کند، مهر

رئيس کميته ويژه بررسی وضعيت بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات از تقديم نامه ۵۵ نماينده مجلس برای پيگيری مجموعه گزارشهای اين کميته به رئيس قوه قضائيه خبر داد.
پرويز سروری رئيس کميته ويژه بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين نامه که به امضای ۵۵ نماينده مجلس رسيده است جهت پيگيری موضوعات بررسی شده در اين کميته و کليه موضوعاتی که به دولت و قوه قضائيه باز می گردد ، طی امروز يا فردا به حجت الاسلام آملی لاريجانی رئيس قوه قضائيه تقديم خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين در خصوص انتقادات مرتضوی دادستان سابق عمومی و انقلاب تهران نسبت به گزارش کميته ويژه در خصوص زندان کهريزک، گفت: گزارش کميته ويژه در اين خصوص مستند بوده و بررسيها بر اساس اسنادی صورت گرفته که اين اسناد موجود و غيرقابل انکار است.

سروری با بيان اينکه مطالبی که ما در اين گزارش عنوان کرديم تحليل نيست و بر اساس اسناد موجود صورت گرفته است، تصريح کرد: بايد دادگاهی در اين راستا تشکيل و اين موضوعات مورد بررسی قرار گيرد و آقای مرتضوی نيز در اين دادگاه مستندات خود را ارائه کند.

رئيس کميته ويژه همچنين تاکيد کرد: بنده ورود اينگونه جدلهای سياسی را در کارهای کارشناسی درست نمی دانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016